Overzicht Ons terugbetaal- en retourneringsbeleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Diverse soorten goederen zijn uitgesloten van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Aanvullende niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Producten met duidelijke tekenen van gebruik.
  • Elk item dat niet in zijn originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te informeren dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende terugbetalingen Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer eerst nogmaals uw bankrekening.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds uw terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@barbershopcutthebull.nl.

Uitverkoopartikelen Alleen artikelen met een reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilingen We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@barbershopcutthebull.nl en stuur uw artikel naar: Padlaan 2, Krommenie.

Geschenken Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaukrediet voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u gemaild.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever en zullen zij op de hoogte zijn van uw retour.

Retourneren van artikelen Om uw product te retourneren, dient u uw product te verzenden naar: Padlaan 2, Krommenie.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending afgetrokken van uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig? Neem contact met ons op via info@barbershopcutthebull.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.